SILA KLIK

Hazirah & Khalis

Daisypath Anniversary tickers

KAMU-KAMU YG KUHARGAI

Saturday, August 21, 2010

buka puasa 10 ramadhan



salam hari sabtu ^________^





hari ni 11 ramadhan, semalam 10 ramadhan (eh, macam kira matematik lah plak)
semalam berbuka puasa cik zira makan sedap jugak, hari-hari makan sedap
tak beli pun, semuanya bik ani masak, lagi sedap dari beli kat bazar kan kan





ini menu berbuka puasa semalam, 10 ramadhan :


3 lauk utama di atas meja tidak termasuk yang lain-lain lagi

air sunquick mangga

sos jemput-jemput

jemput-jemput sayur/cucur sayur

nasi lemak yang sedap sebab cukup lemaknya,, nyum nyum

sayur acar, cik zira makan banyak, habiskan siap,
cik zira kan suka makan sayur,, =)


ikan goreng

sambal telur, ini sangat sedap!






dan oleh kerana ianya nasi lemak dan ada sambal itu, cik zira telah menceduk nasi lebih dari biasa, nak ngabeskan pun semput, makan pelan-pelan macam biasa baru habis
tapi syukur, sebab sedap, sebab tuh amek nasi lebih,,hee





hari ni sabtu kan, mesti ramai antara korang plan buka puasa di luar kan
kena plan betul-betul sebab silap-silap kang datang lambat, lambatlah jawabnya nak tunggu makanan kan





hari ni, insya Allah, cik zira berbuka puasa di rumah BFF
makan mak BFF masaklah pulak, menu berbeza sedikitlah sebab tak berbuka di rumah atok
tapi takpe, mak BFF masak pun sedap, cik zira suka
tengok pagi esok cik zira berbuka apa ea nanti,, =)





okehlah semua
selamat berhujung minggu bersama yang tersayang dan keluarga tersayang k






selamat berpuasa, selamat berbuka dan selamat berterawih
terima kasih baca entry makanan ni ye,, ^__________^






~sekian~




k,adios!!!,,, by : ierarahman sabtu 21 ogos 2010 7.51 a.m.

4 comments:

Zarpeno said...

jum kita mkn sambal tu sekarang.boleh?

eD's photography said...

akak...entry ni buat ed terliur la..huhu..tambah pulak tengah2 hari nie..waaa

yenyenpreng said...

lapar seh!x boleh tgk lama2 nih.nanti jatuh hukum berbuka.haha ada ke??

hazirah abdul rahman said...

zarpeno ~~ aik,pagi2 puasa mana leh makan skang awak,,ngee


eD comel ~~ jangan tg lama2 dik oi,,hee


yenyen ~~ eh,ada ea hukum cam tuh,,,aiyoyo,, =)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails