SILA KLIK

Hazirah & Khalis

Daisypath Anniversary tickers

KAMU-KAMU YG KUHARGAI

Friday, August 13, 2010

buka puasa 2 ramadhan




selamat pagi jumaat semuanya
assalamualaikum,, =)




macam biasa, cik zira nak mulakan pagi jumaat ini dengan bercerita juadah berbuka puasa semalam




bik ani masak banyak, pastu abang ai ngan kak jun datang bawa baby aiman, ada jugak makanan di beli di bazar,,




mari lihat menu berbuka puasa ktrg semalam ye :

ini yang ada di atas meja

cucur udang, goreng pisang, sambal cucur dan sambal kicap

ikan asam pedas

kailan goreng udang kering

ikan masak kicap

ayam golek




itulah menunya, ayam golek itu beli, abang ai bawa, dan tiada dalam gamba ialah roti bom dan roti john, minuman pula air sunquick dan air kathira




semalam berbuka puasa takde bik moi sebab dia balik uma dia kat larkin indah tapi tambah abang ai ngan kak jun, seronok jugak, makanan pon sume sedap
cik zira dapat rasa semuanya kecuali roti john tak sempat rasa




hari ini berbuka apa plak ye?
tunggu entry pagi besok plak,,hee




buat semua, selamat menjalani ibadat puasa ye, mari beramal semampu boleh mencari kenikmatan dan keredhaan di bulan ramadhan mulia ini,, insya Allah,, ^__________^






~sekian~




k,adios!!!,,, by : ierarahman jumaat 13 ogos 2010 9.35 a.m.

4 comments:

atty's said...

selamat berpuasa zira..

hazirah abdul rahman said...

selamat berpuasa sayangku,,=)

skyjuice said...

sedapnye wak..terliur saya..hehe

hazirah abdul rahman said...

awak pon makan sedap jugak kan?,,=)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails