SILA KLIK

Hazirah & Khalis

Daisypath Anniversary tickers

KAMU-KAMU YG KUHARGAI

Saturday, August 14, 2010

buka puasa 3 ramadhan





cik zira nak cite pasal berbuka puasa semalam, 3 ramadhan
tapi takde gamba sebab balik pasar tani datin halimah, dengan kereta yang banyak, sampai umah terus mandi dah nak dekat berbuka, tak sempat nak amek gamba makanan semalam
sayang betul lah
tp tetap nak buat entry pasal berbuka puasa sebab dah janji kat diri sendiri nak buat 1 entry setiap pagi pasal makanan berbuka puasa setiap hari, insya Allah




semalam minum air 100 plus
makanan ada bihun goreng, nasi, lauk sayur masak air, daging sambal kicap, sambal goreng, ayam golek
kuih ada karipap dengan cream puff
maaflah ye tiada gamba untuk dipaparkan, hanya boleh bagi tahu sahaja




harap-harap hari ni akan amek gamba makanan untuk berbuka supaya dapat tunjuk kat entry besok pagi, barulah best cerita ada gamba kan kan




okeh, itu jelah ye nak bg tahu menu berbuka semalam
entry petang ni pasal kuih keria kebanggaan cik zira buatan bik ani dan atok tau
sape nak tahu, tunggu entry petang ni k




selamat berpuasa dan selamat berbuka ye
^__________^







~sekian~



k,adios!!!,,, by : ierarahman jumaat 13 ogos 2010 8.24 p.m.

2 comments:

bunga-bunga cinta said...

Wah.. kuih favvy akak tu zira... hehehe.. kat sini xleh wat sbb ubi xda.. huhuhu xsabar nak blk n g bazar ramadhan..

hazirah abdul rahman said...

nanti akak balik,mesti akak nak beli macam2 kat bazar tuh,,=)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails