SILA KLIK

Hazirah & Khalis

Daisypath Anniversary tickers

KAMU-KAMU YG KUHARGAI

Sunday, August 15, 2010

buka puasa 4 ramadhan




salam 5 ramadhan
pagi ni nak cerita pasal berbuka puasa semalam plak, 4 ramadhan
abah kan balik, jadi semalam abah yang masak untuk buka puasa




menu nya agak banyak lah jugak lagipon semalam ramai kat uma atok ni





jom tgk juadahnya:

lauk pauk yang ada

air kathira yang rasanya hari-hari macam ada,,hee

air bandung


spageti

ayam goreng

ikan masin

ayam masak kicap

sayur masak air





yang tiada dalam gambar ialah roti sardin, abah buat jugak
semuanya abah masak, abah pandai masak, anak-anak laki atok abah ngan cik asyed memang pandai masak dan dorang masak sedap
cik zira suka kalau makan abah masak,, =)




chenta hati 1 balik kul 8 malam semalam
hari ni buka puasa chenta hati 1 dah takde, rumah pon dah sunyi tak ramai orang dah,,
takpe, masih boleh berbuka puasa dengan atok ngan bik ani




okeh, entry pagi tentang makanan berbuka puasa sampai di sini
esok pagi plak ye,,




selamat berpuasa dan selamat berbuka buat semuanya ^__________^





~sekian~




k,adios!!!,,, by : ierarahman sabtu 14 ogos 2010 8.17 p.m.

2 comments:

suezen said...

tuudia makanan....huhuhuu

hazirah abdul rahman said...

hehe,,
makanan berbuka katakan suezen,,=)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails