SILA KLIK

Hazirah & Khalis

Daisypath Anniversary tickers

KAMU-KAMU YG KUHARGAI

Tuesday, August 17, 2010

buka puasa 6 ramadhan



selamat pagi, assalamualaikum
salam ramadhan buat semuanya




ha, ape lagi kalau entry di pagi hari kan kan
yuk, tgk juadah berbuka puasa cik zira semalam, 6 ramadhan


popia goreng,
panas-panas lagi sebab bik ani goreng nak dekat azan


pisang goreng yang manis dan sedap

bubur lambuk

sayur kangkung goreng

daging masak hitam

sup sayur campur




minuman ialah air sunquick mangga dan teh O




makanan semalam sume habis licin kecuali lauk daging dan bubur
yang lain alhamdulillah, tidak membazir sebab ktrg berbuka puasa berempat sahaja
cik zira, anep (sepupu), bik ani dan atok





cik zira biasanya akan makan masa maghrib tuh terus makan nasi dan lauk
lepas habis makan nasi akan makan makanan lain plak, nak rasa semuanya tapi sket-sket
berbuka 7.15 cenggitu, makan sampai 7.45 cenggitu sebab cik zira makan slow dan menikmati
lepas tuh maghrib, ngaji dan berehat tunggu nak gi solat terawih
lepas terawih kalau lapa, akan makan lagi habiskan mana yang tinggal, tapi dah tak makan nasi dahlah, makan lauk dan kuih jew
pastu, kalau bangun sahur makan, makanlah, agak malas nak makan, minum air sahaja sebab air masak memang ada sebelah masa tido,,
inilah jadual cik zira masa berpuasa ni, harap dapat kekalkan sampai habis puasa nanti
insya Allah,,





hari ni kejap lagi, nak kena anta keta bik moi gi servis
dahlah tak pernah buat keje ni,,hehe, takut-takutlah jugak
tapi dah tanya chenta hati 1 dah tanya khalis, pergi jelah jugak memang dah takde sapa dah nak minta tolong
takpe, tak tahulah kena belajar kan, salah boleh betulkan




tunggu dalam kul 10 cenggitu ke, kedai baru nak buka tak banyak keta sangat, tak payahlah tunggu sorang-sorang lama-lama
keta dah servis lehlah gi merayap cari baju raya
asek sebut jek baju raya kan, baju nya hampeh tak dapat-dapat lagi
sedih betul,, dah tuh malas sangat nak keluar berjalan, duk uma jek, memanglah tak dapat
takpe-takpe, try tgk khamis ni, kena ada semangat jugak nak mencari
tak dapat, survey-survey dulu,, =)





ok semua, selamat berpuasa, selamat berbuka dan selamat berterawih ye ^__________^







~sekian~




k,adios!!!,,, by : ierarahman selasa 17 ogos 2010 8.05 a.m.

2 comments:

atty's said...

bubur tu nampak menyelerakan ..huhuhuuh

hazirah abdul rahman said...

hehe,,haah kan kak,, nampak dah selera dah tuh, makan lagi selera,,ngee

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails