SILA KLIK

Hazirah & Khalis

Daisypath Anniversary tickers

KAMU-KAMU YG KUHARGAI

Wednesday, September 8, 2010

hari tuh pergi gurney




assalamualaikum
salam ramadhan dan selamat menyambut syawal 





ini cerita sabtu hari tuh
kan cik zira pergi Penang
gi gurney tengok Step Up 3D
best sangat citenye, tarian sume best-best





pergi guardian beli barang khalis sket
buka puasa lambat tak tahu nak makan katne
sedih sebab makan malam tuh untuk buka puasa tak sedap
nasi goreng sejuk, lauk dia tak sedap, air pun tak sedap, sedih sungguh lah =(






kira jalan-jalan hari tuh santai sahaja memandangkan puasa kan
lagipun 2-2 penat, tak larat sangat
balik pun awal


wajah di hari sabtu lepas




itu jelah nak cite kisah hari sabtu lepas
cik zira pakai blouse padini hijau, inner hijau, shawl corak purple hijau, belt merah dengan slim jeans hitam







hari ahad gi umah abah
itu nanti cik zira cite ea, ada gambar sekali,, ^___________^






~sekian~










k,adios!!!,,, by : ierarahman rabu 8 september 2010 11.25 a.m.

4 comments:

AM SYA said...

nmpk sgt slim la dear!

bulan2 p0se ni msti btmbah slim kn??

ni sya jelez ni~ ;P

hazirah abdul rahman said...

nampak ea,,
dalam gamba jek sya kot,,hee
tapi bulan pose dapat maintain jugaklah walaupun makan banyak tak hengat,,hee
alhamdulillah,,

sya pun kt tgk slim jugak dari dulu,,
selamat hari raya dEar,,=)

Liquid said...

incek liquid pon suda tgk itu step up.. besh hee =)

Salam lebaran ea =)

hazirah abdul rahman said...

haah,sangat besh,,suka suka


salam lebaran ye hencek liquiD~~

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails