SILA KLIK

Hazirah & Khalis

Daisypath Anniversary tickers

KAMU-KAMU YG KUHARGAI

Thursday, September 23, 2010

lihat lihat, aksi di bawah pokok!!



SALAM SYAWAL






hai semuanya, masih mood raya kan, raya kan sebulan
dna disebabkan raya sebulan, makanya baru sekarang inilah cik zira nak pertontonkan aksi cik zira dan chenta-chenta hati yang serba MERAH pada 1 syawal yang lepas, aksi kami bertiga di bawah pokok
ha, mesti ada sape-sape baca tajuk entry pk bukan-bukan kan kan, tak bek tak bek, aksi kitorang bergambar bawah pokok lah  ^_____*







gamba-gamba kitorang disnap oleh sepupu kitorang si umar abdul aziz atau lebih dikenali oleh kami dengan panggilan adul, terima kasih diucapkan kepada adul yang tak jemu mengambil gamba kitorang bertiga, tahun depan nak kontrak adul amek gamba kitorang berenam satu family plak ye adul
terima kasih!






oleh kerana masa ni adik kitorang yang last, ina masih tak sampai umah atok lagi, jadi kitorang pun bergambar bertiga, insya Allah tahun hadapan, akan kembali berempat setelah sekian lama asyik bertiga
tahun depan dah ada warna tema tau siap! jangan main-main,, hee







SELAMAT HARI RAYA
MAAF ZAHIR BATIN







~sekian~








k,adios!!!,,, by : ierarahman rabu 22 september 2010 9.02 a.m.

5 comments:

m!da BucHuxX said...

nice inner...
n background

nasazfrog... said...

cantik semua aksi2 kat bwh tu... merah sokmo....

hazirah abdul rahman said...

inner ape ea dik? x pahamlah,,
btw, thanx,, =)


naza ~~ thanx,, MERAH wajib !

Atikah Honey Bee said...

cantik lah bj zira...
warna dia menarik...

hazirah abdul rahman said...

iye ke
thanx dEar atikah
kite pun suka, kaleful,, ^___*

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails