SILA KLIK

Hazirah & Khalis

Daisypath Anniversary tickers

KAMU-KAMU YG KUHARGAI

Monday, March 30, 2015

khalisah berapron merah


Assalamualaikum dan salam sayang buat pembaca semua. semoga hari hari yang dilalui lebih baik begitu juga dengan diri kita yang sentiasa nak menjadi yang lagi baik. mudah mudahan. amin

entry isnin terakhir di bulan Mac 2015 ni, cik zira nak tunjuk gamba anak dara, khalisah main di kidzroom, danga city mall masa balik cuti kejap haritu. dating dengan BFF dan anak bujangnya.

BFF yang tolong pakaikan apron untuk khalisah. siap pakaikan warna merah lagi sebab tahu cik zira ni hantu merah. comel sangat tengok tenit tu pakai apron lepas tu main masak masak. tak tahulah masak apa sebab pergi paso banyak sangat barang dia beli. pastu masak penuh satu meja.



sekarang dua tahun main main dulu. nanti dah darjah berapa kena masak bebetul. pandai masak ibu boleh rehat cepat. hehe.




comel pulak tengok apron merah tu. nanti nak cari lah hadiah kat khalisah bagi dia main.

1 comment:

ArY+ShA=AmZaRFaYyAdH said...

Assalam zira,
haah
kan uols minat meghah he3

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails