SILA KLIK

Hazirah & Khalis

Daisypath Anniversary tickers

KAMU-KAMU YG KUHARGAI

Sunday, March 1, 2015

menu petang : pasta carbonara


cik zira suka sangat makan pasta. tak kisahla apa jenis pasta sekalipun. macam mana gaya masak pun. suka sangat makan. sedap aje terutama kalau makan luar. kalau pizza hut tu memang akan makan pasta lagilah sekarang dah banyak menu pasta.




sebab tu kat rumah ni pun ada stok berjenis pasta dan bahan bahan nak masak pasta. dan kalau diikutkan, masak pasta nilah paling senang. kalau lagi malas rebus je pasta pakai je macam macam paste pasta ada jual kat pasar raya. pilih je. senang sangat! orang paling malas masak pun boleh buat.

kalini nak share haritu masak pasta carbonara. bahan mudah. pakaila apa je yang ada kat dapo tu ha.




malam tu buat yang kering. pagi esoknya untuk sarapan buat yang basah plak. adjust yang kering malam tadi. selalu memang akan buat lebih kotla sarapan malas masak. hehe

selamat mencuba!

p/s ini entry 1 Mac 2015. masuk bulan lahir cik zira! like like.

2 comments:

Mrs Najib said...

Bahan wajib beli setiap bulan. twin memang suka makan siap tambah 2 pinggan.

cik chinta said...

lama x singgah blog zira. nti bgtau cara nk masak basah n kering tu zira. nk wat jugak. hihihi..nampak sedap

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails