SILA KLIK

Hazirah & Khalis

Daisypath Anniversary tickers

KAMU-KAMU YG KUHARGAI

Monday, July 27, 2015

26 dan 27 Julai


Salam Syawal buat semua
harini update blog ada senyum je. banyak perkara baik telah berlaku sepanjang ramadhan dan syawal ini. syukur Alhamdulillah.

seminggu tinggalkan blog tidak berupdate. raya raya kan mana ada orang sempat nak buka blog nak baca blog orang ye tak?

untuk harini, entry kembali bersemangat update sempena syawal masih ada, cik zira nak kongsi satu cerita best tentang femly cik zira.

dalam sejarah femly kitorang, birthday abah 18/3, birthday arwah mak 19/3. birthday jeri 26/3 dan birthday cik zira 27/3. kiranya sebelah sebelah je senang nak ingat dan dalam bulan yang sama, bulan Mac.

dan sekarang tambah lagi satu yang besday pun sebelah sebelah. besday yap dan isterinya. uswatun, 26/7 dan yap 27/7. sebelah sebelah jugak. dorang nikah 24/7 baru ni. senang kan. sambut anniversary skali besday dua dua skali nanti.

dikesempatan ini, cik zira nak ucapkan tahniah kepada chenta hati 2 cik zira iaitu yap anak yang ketiga dalam femly kerana selamat bernikah dengan pilihan hati, uswatun bahirah. semoga perkahwinan kalian kekal bahagia dan diberkati Allah sentiasa.

selamat hari lahir yap, harini 27/7 dan selamat hari lahir uswatun, semalam 26/7. semoga dipanjangkan umur dan diberikan kesihatan yang baik untuk melayari bahtera perkahwinan bersama sama.


No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails