SILA KLIK

Hazirah & Khalis

Daisypath Anniversary tickers

KAMU-KAMU YG KUHARGAI

Thursday, September 8, 2011

syawal : cik zira dan keluarga





selamat hari raya!
masih di mood raya kan? syawal masih panjang,,, =)






sebelum tuh jangan salah faham ye, kang ada ingat tajuk entry merujuk kepada keluarga cik zira iaitu suami dan anak-anak. silap tuh, cik zira masih belum berkahwin. keluarga di sini merujuk kepada keluarga dan sanak-saudara,,, ;)






cik zira nak tempek lagi gamba-gamba raya di 1 syawal memandangkan syawal lain tak beraya sangat. gamba-gamba ni semua gamba cik zira dengan keluarga cik zira.


 ina, chenta hati 2 dan cik zira

 bik hanifah & cik zira

 cik zira & bik habsah

 cik zira & kak june

 chenta hati 1 & cik zira

cik zira & chenta hati 2




encik buah hati tak beraya dengan cik zira ke ea? 
jawapannya tidak lah. jauh lagipun. takpe, Insya Allah tahun depan, 2012,,, ^_____^






~sekian~






k,adios!!!,,, by : ierarahman rabu 7 september 2011 9.15 p.m.

2 comments:

SyASyA SaNi said...

zira...sumpah nmpk langsing giler! ;)

hazirah abdul rahman said...

ye ke? boleh nampak ea?
alalala, sya pun apa kurangnya, dah makin cantik skang,, =)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails