SILA KLIK

Hazirah & Khalis

Daisypath Anniversary tickers

KAMU-KAMU YG KUHARGAI

Tuesday, January 3, 2012

rutin bila berjauhan.





inilah dugaan bila berkahwin dan terpaksa berjauhan dengan suami. cik zira di JB ni, suamiku pula di penang. jadi, jumaat lepas, lepas balik sekolah terus ke terminal larkin untuk mencari tiket. tiker direct ke penang memang lah dah habis. jadi, amek ke puduraya. tiket untuk chinese new year lagilah semua dah habis. ada bas tambahan yang mahal dan tak tahu apa lah basnya. tak nak lah cik zira tanggung risiko. pasal chinese new year nanti fikirkan. tapi, tetap kena balik jumpa suami sebab cuti 9 hari tu.






jadinya, jumaat tu. bas dari larkin pukul 3 petang. sampai di pudu nak dekat pukul 7 malam. kak ipar cik zira dan suaminya serta adik ipar amek cik zira di KL sebab kebetulan dia hantar mak mertuaku ke KL. jadi, cik zira pun saing dengan mereka pulang ke rumah di penang. kitorang sampai penang nak dekat pukul 12 tengah malam. sampai je terus jumpa suami. wah rindu lah, padahal baru tak jumpa seminggu.






cik zira di penang selama 3 hari. pagi ni baru sampai JB. sedih betul kena berpisah dengan suamiku itu. tapi takpe, nanti akan diusahakan untuk pulang lagi cuti raya cina. 






sementara berjauhan ni, memang kena bekerja keras sebab awal tahun juga merupakan antara yang tersibuk untuk cikgu-cikgu semua termasuklah cik zira ni.







suamiku, nanti kita berjumpa lagi ye,,, =)








~sekian~






k,adios!!!,,, by : ierarahman rabu 3 januari 2012 3.06 p.m.

4 comments:

rizawati said...

sian kamu.. xpe! dgn cara ini, masing2 saling isi mase yg hebat bile bjumpe. ;)

Errah Najwa said...

myb ada hikmah d sbaliknya..org ckp jauh d mata dkt di hati..jd rindu selalu..itu yg akan kuatkan rltionship..

HAZIRAH ABDUL RAHMAN said...

Rizawati Abd Rahman :


haah lah kak wati. terpaksa terima berjauhan cenggini. dan iye, bila jumpa sehabis baik tak nak gaduh2,, hehe

HAZIRAH ABDUL RAHMAN said...

Errah :


Insya Allah. Amin,, =)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails