SILA KLIK

Hazirah & Khalis

Daisypath Anniversary tickers

KAMU-KAMU YG KUHARGAI

Thursday, April 12, 2012

bas pun ada anak patung tau.





hari isnin lepas cik zira kan hantar suamiku nak balik Penang naik bas dekat Larkin Sentral. masa ngah tunggu bas tu ternampak ada satu bas maju tu. dekat depan cermin bas tu penuh dengan anak patung tergantung-gantung. tak dapat nak amek gambar dekat, amek gambar dari jauh je. tak jelas sangat.


gambar tidak jelas. harap maaf




ingatkan kereta je kan gantung anak patung penuh-penuh ni, bas pun rupanya ada. maknanya pemandu atau pemilik bas tu mesti hatinya penuh kasih sayang sebab basnya penuh anak patung,,, ^___*






~sekian~






k,adios!!!,,, by : ierarahman rabu 11 april 2012 4.41 p.m.

4 comments:

GadiS said...

bus maju??bus yang dekat tandas tu eh..bus ke pontian tu..

hazirah abdul rahman said...

takdelah kat tandas, hari tu platform dia dekat depan McD. penuh anak patung. tak pasti plak nak ke mana bas tu. penah nampak ea?

GadiS said...

biase maju mmg ke pontian..maju merah kan??tapi xtau lah bus tu kemane..xpun ke k.l..xnampak lagi..

hazirah abdul rahman said...

nanti, kalau nampak amek gamba dekat-dekat tau, memang penuh anak patung tergantung..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails