SILA KLIK

Hazirah & Khalis

Daisypath Anniversary tickers

KAMU-KAMU YG KUHARGAI

Thursday, June 20, 2013

khalisah manja sangat dengan atok



masa balik umah atok khalisah dekat simpang pulai masa cuti sekolah yang lepas, punyalah manja betul anak ibu ni dengan atok dia. merengek je nak atok dukung peluk main dengan dia. bukan main manja ye anak ibu.









lepas tu kalau mengamuk nak tido, atoklah yang tidokan khalisah. atok ngaji nasyidkan je nanti lena lah khalisah tido. atok pun sayang betul kat khalisah. dengar je khalisah jerit, walaupun ngah masak terus datang tengok khalisah. dukung layankan khalisah. hehe


manjanya khalisah dengan atok!



sampaikan nak balik penang balik pun atok yang tidokan khalisah sebab khalisah dah ngantuk. agaknya nak balik penang kan kenalah tido last dulu. manja merengek dekat atok. gewam pulak ibu tengokkan.


oloh sedihnya muka khalisah tinggalkan atok



dalam kereta nak balik penang, khalisah buat muka sedih macam gamba kat bawah ni sebab dah berpisah dengan atok. lepas tu esoknya demam terus. mesti khalisah rindu kat atok kan kan. takpe ye anak, lepas ni atok balik JB ke boleh main dengan atok lagi k





~sekian~



k,adios!!!,,, by : ierarahman jumaat 14 jun 2013 12.22 p.m.

4 comments:

Izzatul Shazni Amram said...

Ala comelnya khalisah. Akk tkde instagram ke? hehe

HAZIRAH ABDUL RAHMAN said...

Ada yang. Search hazirah27 k. Banyak gamba khalisah kat insta. Hehe

Izzatul Shazni Amram said...

Follow dah! kite izzatshaz tu. Comel sgt mata dia. Gewammm

Izzatul Shazni Amram said...

Follow dah! kite izzatshaz tu. Comel sgt mata dia. Gewammm

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails