SILA KLIK

Hazirah & Khalis

Daisypath Anniversary tickers

KAMU-KAMU YG KUHARGAI

Thursday, July 4, 2013

gelang emas khalisah



balik penang cuti sekolah hari tu khalisah dapat hadiah best nanee ishah dengan aunty emy kasi. gelang emas yang comel sangat bila khalisah pakai.






terima kasih nanee dan aunty emy untuk hadiah yang sangat best itu. khalisah pakai masa raya nanti ye. terima kasih sangat.


setakat ni khalisah baru ada dua je barang kemas. gelang kaki nenek kasi dengan gelang tangan nanee ngan aunty emy kasi. ibu ngah kumpul duit nak belikan khalisah jugak. babah pun kena beli jugak. 


takpun tunggu khalisah besar sikitlah. kecik sangat lagi. gelang kaki sume dah tercabut sebab kaki tak reti duk diam. kena simpan dulu. raya nanti boleh pakai ye khalisah.





~sekian~



k,adios!!!,,, by : ierarahman rabu 26 jun 2013 10.27 p.m.

1 comment:

Rose Azadir said...

Salam, sy follow blog sis n sis follow blog sy yer...jemput masuk ke blog saya http://ibu2ahmad.blogspot.com untuk mendapatkan harga istimewa untuk produk Shaklee. TQ for your support.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails