SILA KLIK

Hazirah & Khalis

Daisypath Anniversary tickers

KAMU-KAMU YG KUHARGAI

Thursday, November 7, 2013

habislah berjangkit MERAH la khalisah


Nasib khalisah ber-ibukan cik zira ni ha. Sama macam diri sendiri nak beli apa pun tuju warna Merah dulu, khalisah punya barang pun da terjebak sama. Kalau boleh semualah nak Merah. Hehe


Hari tu bawa khalisah jalan. Nak belikan kasut. Sampai dua pasang khalisah dapat ibu belikan. Dua dua pun Merah.




Kasut khalisah yang untuk pakai kat luar da koyak rabak. Apa yg dia buat ntah main kat luar sampai jahanam kasut raya tu ha. Kena beli yang baru



Dah khalisah jadi macam ibu. Tak kisahla pakai baju warna apa pun. Janji kasut Merah!

2 comments:

Azhafizah Md Nor said...

biasalah tu..beli brg baby ikut fav kaler sendiri.hehehe

HAZIRAH ABDUL RAHMAN said...

Setuju!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails