SILA KLIK

Hazirah & Khalis

Daisypath Anniversary tickers

KAMU-KAMU YG KUHARGAI

Monday, April 13, 2015

selamat sudah


tanggal 4.4.15, sabtu lepas, cik yap khalisah dah selamat ditunangkan dengan bakal makcik khalisah. ibu khalisah dapat babah orang penang, cik yap pun dapat orang penang jugak. senang nak pakat balik raya. hehe

atok nenek dan acik acik khalisah selamat sampai penang pada petang jumaat tu. khalisah punyalah suka. manja amat dengan atok kesayangan. geram je ibu tengokkan. ibu tak laku langsung.




berbalik kepada kisah majlis pertunangan cik yap, majlis bermula jam 11 pagi di rumah keluarga cik tunang. kitorang ni datang satu femly je cukup semua ada 8 orang tapi cik yap duk hotel. perbincangan pun sekejap sahaja sebab malam sebelum tu abah mama dah jumpa berbincang dengan bakal besan baru. jadi semuanya dipermudahkan.



lepas bincang, sesi sarung cincin dan bergambar. lepas gambar sesi makan makan. sedap sangat makan. tapi salahnya kitorang dah sarapan dulu kat mamak tu yang takleh nak makan banyak.

untuk cik yap, khalisah ibu dan babah doakan semoga hubungan ni dipermudahkan sehingga ke akad nanti. semoga kekal berjodoh sebab cik yap dan cik tunang dua dua baik. amin.

1 comment:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails