SILA KLIK

Hazirah & Khalis

Daisypath Anniversary tickers

KAMU-KAMU YG KUHARGAI

Wednesday, June 16, 2010

si merah berdress merah



ahad, 13 jun 2010
bercuti sehari saja dari kursus induksi
maka, berjalan -jalan lah si merah ini dibawa oleh khalis ke Taman Negara Pulau Pinang



cik zira selaku si merah sedunia telah memakai dress merah yang baru kali kedua cik zira memakainya
kemudian, dipadankan dengan anak tdg syria triple tone dan shawl merah hitam
wedges voir warna peach kesayangan dibawa kemana-mana destinasi,,hee



simple sahaja
sesekali berdress ape salahnya kan
ke tempat-tempat begini pon ok ape
boleh bergambar



lagipon kalo asyek berjeans pon tak besh jugak
nak padankan baju dengan jeans dengan tudung, payah jugak
pakai dress senang, sarung jek pastu pilih tdg sesuai, habis cerita
kan kan



itu bab gaya masa ke sana
jadi, di bawah ni ada gamba si merah ini di Taman Negara Pulau Pinang



maaf ye, gamba nak tepek banyak nie
jaga-jaga



di pintu masuk
(padahal amek gamba ni masa dah nak keluar,,hee)


aksi si duta pelacongan merah yang tidak berbayar,
harap maklum,


titi gantung

batu pon bolehla,,=)

sila bertengok kepada batu
sebab tangan sudah tunjuk ke arah itu


bersama phamplet taman negara

bergambar dengan signboard adalah harus ye

di pasiran dan hutanan

membuat muka comel di sebalik kehijauan permai

belakang itu pemandangan jeti yang cantik

senyuman si merah

gedikan si merah

tumpang berehat jap kat pokok ni

si merah ini nama dia hazirah, nak mengorat?hee

sila pandang tepi

masa ni tengah kepanasan sebenarnya,,hee

dah dah, cukoplah tuh, jom balik!

terima kasih, sila datang lagi,,=)




aisyh, cik zira ni boleh jadi duta pelancongan lah kiranya,,
tapi yang tak berbayar,,hee




mai mai orang penang, orang bukan penang, pakat mai ramai-ramai
pergi ke Taman Negara Pulau Pinang sebab tempat dia memang cantik
sila-sila...=)






~sekian~





k,adios!!!,,, by : ierarahman rabu 16 jun 2010 6.05 a.m.

4 comments:

cik paro said...

cantiknya cik zira pakai dress...

hazirah abdul rahman said...

terima kasih cik paro,,=)

-cHenta- said...

badan slimm!!!! jelesssss ^^

hazirah abdul rahman said...

alala chenta,,kamo juga slim bukan?,,=)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails