SILA KLIK

Hazirah & Khalis

Daisypath Anniversary tickers

KAMU-KAMU YG KUHARGAI

Tuesday, June 22, 2010

Taman Tasik Taiping




ouh, sesungguhnya masa sampai kat tasik ni tersangatlah letih
tak tahulah kenapa
salah satunya sebab terasa lapa kot,hee



tukang amek gambanya semangat
yang nak bergambarnya plak letih semacam, nak bergambar pon tak larat da
dapat sikit jek gamba, pastu terus beredar dari situ



sesungguhnya ya wahai semua, Taman Tasik Taiping adalah merupakan tempat yang sangat cantik ciptaan Allah yang perlu dinikmati
tempat yang cantik jugak untuk bergambar



silalah, silalah ke Taman Tasik Taiping untuk pemandangan yang indah




tapi, maaflah, gamba cik zira tak berapa nak elok sebab si merah ni sudah kecapetan,,
















jalan Penang sudah, ke Taiping pula kami,,hee





~sekian~



k,adios!!!,,, by : ierarahman isnin 21 jun 2010 11.00 a.m.

5 comments:

Alida Ali said...

Ctk sgt...sy selalu blk kpg pun tak pernah bergambar kt tmn tasik ni..

faizal said...

alamak,tak sangka awk lh singgah kat kampung saya ek..pe pun, Taman Tasik Taiping mmg cantik kan..Terbaek!!!..nanti leh pekena mee udang plak kt kuala sepetang..hehehehe

hazirah abdul rahman said...

alida~~ ye ke, nampaknya kt org jauh ni yang dapat begamba kat tasik cantik ni kan,,


faizal ~~ orang tepeng ke,, haah, tasik tuh cantiklah,, petang besh sebab ramai orang kat situ,,
hari tuh tak sempat rasa mee udang, mungkin lain kali,,=)

faizal said...

yup..anak jati tepeng..
rugi la xg rase mee udang..jom t dtg lg, sy bawakkan..amcam?

hazirah abdul rahman said...

insya Allah ye,,kalo ada rezeki,kt dtg lagi,,

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails