SILA KLIK

Hazirah & Khalis

Daisypath Anniversary tickers

KAMU-KAMU YG KUHARGAI

Sunday, December 11, 2011

11 Disember 2011 (11.12.2011)





Hari ini ialah harinya.






hari ini adalah harinya.






.11.12.2011.






satu lagi tarikh penting dalam hidup cik zira. satu tarikh bermakna yang telah mengubah hidup cik zira meniti ke satu alam baru. alam yang penuh dengan tanggung jawab.






9.30 pagi masa yang dikhabarkan untuk disatukan. semoga semuanya berjalan lancar.






buat semua yang akan datang nanti, kita jumpa ye.






doakan cik zira ye semua. tolong doakan tau. hari ni dah harinya.






Ya Allah, semoga semuanya berjalan lancar. Amin Ya Allah.






~sekian~






k,adios!!!,,, by : ierarahman sabtu 10 disember 2011 12.34 a.m.

15 comments:

ChiLaBaey's Spot said...

Selamat pengantin baru.. Moga dimurahkan rezeki dan dipanjangkan jodoh hingga ke akhir hayat... Insyaallah... :)

Sue Sumie said...

TAHNIAH ZIRA!!!! Selamat Pengantin Baru.... maaf akak tak dapat datang.....tapi insya allah sesuatu akan menyusul kemudian yer...hehhehehe.... Semoga bahagia dan kekal ke akhir hayat!!! Nanti boh gambar kawin tau!!TAhniah!!

cik chinta said...

slmt pengantin baru zira. tak dapat juga akhirnya sebab baru je habis kusus kawin. semoga bahagia sampai ke syurga :)

icee-yah said...

selamat pengantin baru cik zira.pas ni dah kena panggil puan zira:)semoga yg trebaik untuk kamu:)

Huda Luna said...

selamat pengantin baruuu ziraaa!
semoga berbahagia sampai bila2 sis!

(''_'') said...

Selamat Pengantin Baru Puan Zira dan Suami...
~Semoga kekal ke akhir hayat~

Lyaa Suriany said...

congrats sis
tumpang happy
sorry tak attend
kete man kena rembat pagi 11 dec.
still brkabung..

pray the best for u n husband.
ada rezeki kita jumpa sis.
Selamat pengantin baru

~azillakhalison~ said...

zira...maaf xdapat dtg..terkilan sgt..
atok masuk wad that day..so memang kelam kabut sikit la semalam..memang dah rancang nak g ngan my sis..

anway congrats zira..insyaallah kite jmpe satu hari nnti...semoge bahagia ke ahir hayat yerr.

hazirah abdul rahman said...

ChiLaBaey's Spot :



Amin. terima kasih,, =)

hazirah abdul rahman said...

Sue Sumie :




terima kasih banyak kak,, =)

hazirah abdul rahman said...

cik chinta :



thanx dEar. takpe, mana tahu kamu kawen nanti boleh jumpa,, =)

hazirah abdul rahman said...

Huda Luna :



thanx huda!

hazirah abdul rahman said...

(''_'') :



Amin. terima kasih banyak,, =)

hazirah abdul rahman said...

Lyaa Suriany :



alahai kesiannya dEar. mesti man sedih sangat kan. keta kesayangan tu.



anyway, terima kasih sangat lyaku sayang.

hazirah abdul rahman said...

~azillakhalison~ :


takpe zila. atok lagi penting.



terima kasih. doakan ye,, =)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails