SILA KLIK

Hazirah & Khalis

Daisypath Anniversary tickers

KAMU-KAMU YG KUHARGAI

Tuesday, December 13, 2011

11.12.11 - cik zira baju maroon





Assalamualaikum






salam sayang buat semua.
alhamdulillah. majlis 11.12.2011 cik zira telah pun berlalu. berjalan dengan lancar. ramai tetamu datang. cikgu-cikgu sekolah pun ada yang datang. kawan-kawan cohort, sedara mara dan semualah yang dijemput datang. seronok sangat.






dah 3 hari bergelar isteri orang. tak rasa apa yang beza sangat sebab masih belum duduk berdua kan. rasa pelik sikitlah sebab dah ada suami rupanya. hehe






gambar masih cik zira tak dapat tepeklah dari kamera sebab masih belum transfer. gambar dari photog lagilah, dapat lambat. jadi, nanti dah ada gambar, cik zira cerita panjang lebar ye.






cik zira tepek gamba dari handphone dulu yang sempat cik zira snap.






eh, masih cik zira ke ea? takpelah ye, dah terbiasa. 






satu gambar masa pakai baju maroon, baju untuk nikah.






semua MERAH ye hari tu. sampaikan tok kadi pun mengusik, nampak MERAH je datang sini,,, ^___*






~sekian~






k,adios!!!,,, by : ierarahman selasa 13.12. 2011 8.58 a.m.

11 comments:

cik chinta said...

aishh...x sabo nk tguk pic zira

hazirah abdul rahman said...

nanti ea. masih tak transfer gamba dari kamera. dari photog lambat lagi,, =)

::eLeya:: said...

auwww~santek la dear..thniah.. =)

vanilla said...

cantiknyeeeeeeeeeee dear...congrats ye ;)

Cik Puan Bunga said...

Dear! Congrats sangat - sangat!

Maaf akak tak dapat datang, minggu lepas semua org dlm rumah terkena muntah2 and cirit birit. Maaf ye.

Akak doakan awak jadi isteri yg solehah. Semoga berbahagia selalu ye dear! ^____^

si tuan putri kiUt said...

cantekkkknyerrrrr...... berseri2....

nampak cam artis NORA laaa....

hazirah abdul rahman said...

::eLeya:: :



thanx dEar,, =)

hazirah abdul rahman said...

vanilla :


terima kasih,, =)

hazirah abdul rahman said...

Cik Puan Bunga :



takpe kak bunga. terima kasih atas doanya,, =)

hazirah abdul rahman said...

si tuan putri kiUt :



haah ea, perasan jugak macam nora sikit,, ngee

Sue Sumie said...

SANGAT CHANTEKKKKK!!!!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails