SILA KLIK

Hazirah & Khalis

Daisypath Anniversary tickers

KAMU-KAMU YG KUHARGAI

Saturday, December 10, 2011

1 hari sahaja lagi.. makin dup dap dup dap





Ya Allah, cepat sungguh masa berlalu. selama ni duk menghitung hari. tapi, hari ni dah tak payah hitung. nombor 1 jek tinggal. maknanya, sehari lagi. esok dah hari penting dalam hidup cik zira. 






tak percaya.






rasa macam tengah tido dan masih bermimpi.






tak sangka pun ada.






esok tau. esok. bukan minggu depan ke lagi dah. ESOKLAH HARINYA.






esoklah cik zira akan bertukar status. bergelar isteri orang.






jadi, disebabkan tinggal sehari sahaja lagi. makanya, hari ini adalah hari paling sibuk di antara banyak hari untuk cik zira. akan sibuk yang amat dari pagi sampailah ke malam.






sehinggalah ke hari penting tu, barulah dah tak boleh buat kerja apa dah, kena tenang jek, jangan fikir apa-apa dah, kena banyak senyum.






Ya Allah, takutnya..






Minta doakan ye semua yang membaca blog MERAH cik zira ni. doakan yang baik untuk cik zira. terima kasih banyak-banyak.






okeh, tak boleh taip banyak-banyak walaupun dah banyak. banyak kerja lain nak kena buat. hehe






nanti untuk masa beberapa hari, blog MERAH akan sepi sekejap ye. maklumlah, sibuk dengan majlis sendiri ni. nanti dah tak sibuk, akan update seperti biasa dan akan lebih banyak bercerita pasal majlis disember ni ye.






jaga diri ye semua. cik zira pun kena jaga diri sendiri. orang kata tengah darah manis ni,, =)






Assalamualaikum semua. tata.






~sekian~






k,adios!!!,,, by : ierarahman sabtu 10 disember 2011 12.26 a.m.

4 comments:

QASEH ALYN said...

Gud Luck sis....hope semua berjalan dengan lancar...amin...=)

misz sheyla said...

moga berjln lancar..amin :)moga bahagia

hazirah abdul rahman said...

QASEH ALYN :



terima kasih dear. alhamdulillah semua berjalan lancar.

hazirah abdul rahman said...

misz sheyla :


terima kasih. Amin,, =)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails