SILA KLIK

Hazirah & Khalis

Daisypath Anniversary tickers

KAMU-KAMU YG KUHARGAI

Friday, December 9, 2011

kecewa tak dapat pelamin idaman,,, =(




cik zira minta lain, yang simple sahaja macam bawah ni,





tapi, dapat lain, tak macam yang cik zira mahukan. dapat macam ini :








kecewa, sedih pun ye






tapi, bila fikir balik, yelah, tak semua yang kita harapkan, yang kita nak, akan dapat. ada yang tak seperti yang diharapkan kan.






jadinya, pengajaran yang cik zira dapat, pelamin simple tapi cantik ni, kalau bayar orang RM 500, baik buat sendiri. beli kain langsir cantik, kerusi, pasu cantik dan bunga segar. senang buat sendiri dan lebih jimat. cantik pun cantik.






takpelah, dah dapat yang macam ini, pasrah jelah. jangan tunjuk kecewa pulak masa bergambar kan,, huhu






~sekian~






k,adios!!!,,, by : ierarahman jumaat 9 disember 2011 8.14 a.m.

6 comments:

a.d.i.b.a.h said...
This comment has been removed by the author.
a.d.i.b.a.h said...

cantik laa pelamin awk dear. biase laa klu xdpt yg mcm kite nk, ade hikmah sume tu. fikir positif okay. da nk dekat majlis kene redha sume nye. yg penting, senyum mase hari bahagia nnti. btw, Tahniah in advance. moga berkekalan hgga akhir hayat, and sy doakn moga majlis awk berjalan dgn lancar. Amin.

*ps: sy penah beli baju merah kait2 awk dlu. hehe*

hazirah abdul rahman said...

hai adibah,
terima kasih atas nasihat dan kata-kata kamu, kita terima, tapi agak kecewa sedikit. apa pun, kena sentiasa senyum dan rilek je kan.



doakan ye, terima kasih sangat,, =)

Zaliedana said...

Assalam zira,alal cun dah tu zira,senyum2 selalu tau,yerla semua benda yg kita nak n rancangkan,xsemestinya kita akan dapat,yg penting jgn ssh hati n senyum selalu tau,barulah tambah seri dipelamin nan indah disamping chenta hati encem disebelah..

~azillakhalison~ said...

cantik jugak...xpe2..senyum okeyhhh :))..insyallah nak g nnti hihih

Sue Sumie said...

Tetap cantik pelamin tu dik oii..merah lagi u....tapi akak lagi suke kalau ade merah + hitam + putih...hehhehehhe... apepun tahniah!!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails