SILA KLIK

Hazirah & Khalis

Daisypath Anniversary tickers

KAMU-KAMU YG KUHARGAI

Thursday, December 8, 2011

Khemah Merah-putih




Alhamdulillah
khemah sudah dipasang. perlu dipasang awal beberapa hari sebab sekarang musim orang kahwin, jadi orang khemah kena pasang awal dekat rumah atok ni sebab kalau tak sabtu malam tu baru nak pasang memang tak sempat.






khemah yang besar, 5 biji disumbat dekat laman rumah atok ni. MERAH-putih warnanya. 7 orang pekerja pasang khemah. amek masa berjam jugak sebab dorang buat kerja memang profesional lah. dah biasa agaknya pasang khemah merata. kemas sangat kerja dorang.






kerusi meja nanti pagi sabtu ke cik zira, abah, cik paris dan siapa yang ada akan susun elok-elok untuk kenduri tahlil malam sabtu tu dan majlis ahad nanti.






wah, sangat takut! makin dekat harinya.






pada semua, jemput datang tau nanti. leh bergambar sama-sama,, ^___^







~sekian~






k,adios!!!,,, by : ierarahman khamis 8 disember 2011 8.32 a.m.

6 comments:

Zaliedana said...

Assalam zira,kak ct ucapkan selamat menempuh alam perkahwinan,semoga berbahagia selalu,semoga kekal hingga ke akhir hayat ya..Kak Ct 11hb nih anniversary yg ke3,hehe..Erm kat pg bila lak kndri..?

~azillakhalison~ said...

merahh putih..cntik cantik...

nnti zila dtg,leh amek gmbr same2..takot zira xkenal zila jer hehhe caneer ni :P

vanilla said...

all the best dear...semoga semuanya berjln lancar...amin =)

hazirah abdul rahman said...

Zaliedana :


terima kasih banyak kat siti. doakan ye. dan selamat hari ulangtahun ke tiga.


penang 18hb kak.jemputlah datang,, =)

hazirah abdul rahman said...

~azillakhalison~ :


pakailah baju MERAH sekali zila.


eh, kenal lah rasanya sebab dah selalu gak jengah blog si gigi besi tu,, hehe


datang tau ea.

hazirah abdul rahman said...

vanilla :


terima kasih banyak atas doa kamu dEar,, =)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails