SILA KLIK

Hazirah & Khalis

Daisypath Anniversary tickers

KAMU-KAMU YG KUHARGAI

Thursday, December 16, 2010

gunting rambut





semalam kan, dalam pukul 2 macam tuh, cik zira bawalah si mayam tonet dan adiknya, si maisarah ni pergi gunting rambut
kedai gunting rambut ni sebarang highway jek, kalau jalan kaki dekat lah, kalau nek kereta nak kena ke seberang jalan pe sume
dulu kalau pergi jalan kaki jek, sekarang malas dah,, hehe






kedai gunting rambut ni dah lama tau, aunty yang gunting rambut tu dari dulu sampai sekarang tetap nampak muda walaupun dia dah lama dah buka kedai gunting tu






dan, arwah mak pun memang suka gunting rambut dengan aunty tu






semalam masa datang takde orang, jadi sampai terus potong 
rambut si kakak dulu baru rambut si adik
mak dorang suruh potongkan sebab nak naik sekolah nanti senang, takdelah berserabut bagai






potong pun kejap sahaja
lepas dah potong, nampak sikit rupa orang budak berdua ni,, hehe
happy bukan main dorang lepas dah berambut pendek, tersengih tak habis-habis






untuk rambut budak, hanya RM 5 dan kalau tak silap cik zira, untuk rambut dewasa 
RM 10 macam tu kalau potong biasa






lepas dah gunting rambut, cik zira singgah chendol house beli cendol + goreng pisang + rojak buah
makan petang yang best!






sekian sahaja cerita untuk petang semalam. terima kasih,, =)






~sekian~








k,adios!!!,,, by : ierarahman khamis 16 disember 2010 8.49 a.m.

2 comments:

Zuliana Harun said...

HAHA. comel sangat itu budak kecik.

hazirah abdul rahman said...

comel memang comel, nakal dia pun comel jugak, geram dibuatnya,, huh!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails