SILA KLIK

Hazirah & Khalis

Daisypath Anniversary tickers

KAMU-KAMU YG KUHARGAI

Sunday, January 9, 2011

pakej tusyen sudah bermula





salam hujung minggu buat semuanya ye
macam mana hujung minggu anda?




entry ini nak bercerita sedikit pasal cik zira dan BFF yang sudah mula mengajar tusyen semalam dan juga hari ini. seronok sebab kalau mengajar dalam kelas budaknya ramai sangat. kalau mengajar tusyen ni, boleh fokus sebab berapa orang jek.






hari sabtu untuk sekolah rendah. darjah 1 seorang, darjah 2 ada 4 orang. subjek bm, bi, math dengan science. satu subjek sejam. jadi belajar 4 jam, ada setengah jam rehat. tengok diorang ok jek, happy belajar. start pukul 2 habis 6.30 petang.






hari ahad pulak untuk tingkatan 2 dan tingkatan 5. mula pukul 9 pagi, habis pukul 12 lebih. setakat ni alhamdulillah, ada jugak budak dan rasanya nanti dorang nak ajak kawan-kawan lagi join. mana tahu kan, ramai berminat nanti, bolehlah kumpul duit untuk hujung tahun nanti,, ;)





jadi, cik zira aja english dan bm, BFF aja math dan science. ini kira kerjasama cik zira dan BFF lah. nak cari duit lebih. lagipun memang seronok mengajar tusyen. ngaja kat sekolah lain caranya, mengajar tusyen lain caranya, tapi niat satu untuk tolong dorang dapat faham apa yang dipelajari dan dapat jawab soalan periksa dengan baik.






dapat pengalaman baru. BFF dah buat tusyen lama dah. cik zira baru nak belajar, tapi alhamdulillah ok, takde masalah. seronok pun seronok.






semalam dalam kul 12 tuh berlari jap dengan BFF cari buku untuk tusyen dekat Harris, Jusco Tebrau. nak cari buku yang boleh guna untuk ajar budak-budak ni tusyen. pergi cari buku lepas tuh balik sebab takut tak sempat nanti.






setakat ni respond macam ok, budak-budak pun happy jek. mak diorang pun kata ok. alhamdulillah. takut jek bila budak taknak datang dah. yelah, budak sekarang kan, rasa tak best jek tak nak datang dah.






jadinya, setiap minggu isnin sampai jumaat ke sekolah, sabtu dan ahad tusyen di rumah. wah, dengan kerja yang banyak, insya Allah selagi termampu. kena pandai bahagikan masa mengikut kepentingan.







esok mula sekolah untuk minggu kedua pula. semoga semuanya berjalan dengan baik. AMIN








~sekian~








k,adios!!!,,, by : ierarahman ahad 9 januari 2011 3.38 p.m.

2 comments:

~boy_Mr.K~ said...

x perlu lesen ke kalo nak buka kelas tuisyen ni? hehehe

HAZIRAH ABDUL RAHMAN said...

alahai, ini tusyen kat rumah jelah kamo,, tak perlu lesen-lesen,, ngee

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails