SILA KLIK

Hazirah & Khalis

Daisypath Anniversary tickers

KAMU-KAMU YG KUHARGAI

Thursday, September 13, 2012

sudah tiga kali.



ada yang dah tahu, ada yang belum dan ada yang masih ragu-ragu. cik zira tunjukkan dulu 2 gambar ini.







gambar tu kali pertama cik zira pergi klinik. sekarang dah tiga kali pergi klinik. yang ketiga selasa baru-baru ni. Alhamdulillah, semuanya ok.


awal-awal tu memang sangat teruk. tak sanggup rasanya nak kenang kembali. mengalami alahan yang sangat teruk. namun begitu, syukur dapat berpuasa dan hanya tinggal sehari sahaja untuk diganti. masuk je syawal, alhamdulillah alahan berkurangan dan sekarang selera makan bertambah-tambah.


sekarang dah 21 minggu. masih baru, masih di trimester kedua dan perut pun tak nampak sangat. masih boleh berbaju kurung. 


nanti, cik zira cerita sikit-sikit ye pasal pengalaman cik zira ni. terutama time alahan teruk tu. banyak sangat benda tak boleh buat. 


perjalanan masih panjang. doktor jangka hujung januari 2013. kena jaga kesihatan. tapi orang dalam tu dah rajin bergerak jugak. seronok dapat rasa pengalaman macam ni. syukur. cuma orang dalam tu mesti heran sebab asek dengar suara ibu dia je, suara babah dia tak dengar-dengar. maklumlah, suamiku kan nun di Penang. kali terakhir jumpa pun awal puasa hari tu. dah lama tak jumpa.



ok. tolong doakan yang terbaik untuk cik zira ye. semoga semuanya selamat. AMIN.





~sekian~



k,adios!!!,,, by : ierarahman rabu 12 september 2012 8.32 a.m.

18 comments:

atty's said...

Tahniah cik zira..semoga dipermudahkan segalanya.amin..takecare.

d i b a said...

waaahhh.. Alhamudlillah.. :) tahniah kak... Take care..

Sue Sumie said...

TAHNIAH ZIRA!!!
JAGA DIRI..JAGA KESIHATAN...JAGA MAKAN..HHEHE... SELAMAT ALAMI KESERONOKAN MENGANDUNG...SAAT2 YANG PALING BAHAGIA DALAM HIDUP SEORANG WANITA..MERASAI 'SESEORANG' BERGERAK2 DALAM RAHIMNYA.. SUNGGUH INDAH KAN.... SEMOGA SEMUANYA OK YE...TAHNIAH!! (Lambat tau..hehheh)

cik chinta said...

congrats cik zira

::eLeya:: said...

yay! kta geng..gimme 5!
congrate dear..jom pregnant bersama2..hee~i due awal april..take care of urself & baby tau.. =)
visit my blog eleyagonslayzzs.blogspot.com..

Aien Afiffy said...

wahhh..kak zira dah pregnant...tahniah...semoga akak selamat melahirkan baby yg comey...amin...

HAZIRAH ABDUL RAHMAN said...

atty's :

terima kasih kak. amin.

HAZIRAH ABDUL RAHMAN said...

d i b a :

alhamdulillah. terima kasih.

HAZIRAH ABDUL RAHMAN said...

Sue Sumie :

haah, rasa indah sangat. satu lagi nikmat Allah yang dapat dirasa. terima kasih.

HAZIRAH ABDUL RAHMAN said...

cik chinta :

tunggu kamu pulak,, (;

HAZIRAH ABDUL RAHMAN said...

::eLeya:: :

yay! dah gimme 5 dah. sama2 kita jadi mak buyung ye.

HAZIRAH ABDUL RAHMAN said...

Aien Afiffy :

comel dan sihat sempurna hendaknya. amin. terima kasih.

Aisha Zaid said...

congrats cik zira. take a very good care of urself n the baby too. semoga Allah pelihara cik zira dan bakal anak. aminn. :)

(''_'') said...

tahniah...sama2la kita merasa nikmat yg d berikan... :-)

~♥ iella ♥~ said...

Tahniah sis. Jaga diri baik2.. Mengandung tue pnglaman wt kita seorg wanita..btul tak..?

HAZIRAH ABDUL RAHMAN said...

Aisha Zaid :

terima kasih dEar. amin

HAZIRAH ABDUL RAHMAN said...

(''_'') :

ye, memang best nikmat Allah ni.

HAZIRAH ABDUL RAHMAN said...

~♥ iella ♥~ :

betul2. nikmat betul jadi perempuan ni. dapat rasa ada nyawa dalam perut. alhamdulillah

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails