SILA KLIK

Hazirah & Khalis

Daisypath Anniversary tickers

KAMU-KAMU YG KUHARGAI

Monday, September 17, 2012

tudung awning thai silk 2 layers 2 tones.



petang sabtu cik zira sangat gembira sebab cik zira dapat 10 heli tudung baru. beli sekali 1 set. cantik sangat. tak sabar nak pakai. warna semua cantik.


10 helai tudung baru. yay!



bukan cik zira je beli. akak-akak cikgu kat sekolah pun suruh belikan sekali. esok bawa gi sekolah nak bagi kat akak-akak tu. mesti dorang suka sebab memang tudung tu cantik. awning cantik, kain cantik, warna pun cantik-cantik. berbaloi beli sekali banyak.



hasil belian 5 orang cikgu



lepas ni dah boleh pakai tudung barulah! cumanya, cik zira kalau pakai tudung awning ni tak boleh pakai dengan spek mata, nanti tak elok sangat. huhu


dah pakai 1 semalam



cik zira memang jarang shopping tudung. tapi sekali beli, memang sekali banyak. samalah dengan baju pun. hehe




~sekian~




k,adios!!!,,, by : ierarahman ahad 16 september 2012 8.17 a.m.

12 comments:

Attoae said...

cantek laa, beli kat mane? nak jugakkkk ;p

Peri PiA said...

akak malas nak pakai tudung awning sekarang

pakai syria je,hehe

cik chinta said...

aah, cantik. mahal x bli byk camtu?

Sue Sumie said...

zira... jual la kat blog... akak pon berkenan ni..hehe..brape rm???

Miss MiN said...
This comment has been removed by the author.
Miss MiN said...

hye kak....bli kat mn eh tdung nie..kite mmg cri pun...bpe ea harga satu set nie??

HAZIRAH ABDUL RAHMAN said...

Attoae :

memang cantik. nak beli? tunggu redshop jualkan ea. murah je

HAZIRAH ABDUL RAHMAN said...

Peri PiA :

kita pun memang pakai syria je kak kalau dekat sekolah. tapi disebabkan tudung ni sangat cantik, tu yang amek jugak tu. hehe

HAZIRAH ABDUL RAHMAN said...

cik chinta :

beli banyak harga untuk banyak tapi dapatlah jimat sikit.

HAZIRAH ABDUL RAHMAN said...

Sue Sumie :


baiklah kak. kalau ada stok, kita jual ea. lama jugak tak menjual tudung ni. tapi seyes tudung ni best. awning, kain warna sume cantik. sedap sangat pakai. harga jualan dalam RM35 - RM40 je kak.

HAZIRAH ABDUL RAHMAN said...

Miss MiN :

kita amek dekat pemborong yang selalu kita amek masa jual tudung dululah min. tak tahu ada stok lagi ke tak. kalau ada, nanti kita jual ye.

Miss MiN said...

sory..kte t'tekan byk kali..tu yg comment kluar 2x...hee..mtk2 la ade kn tdung tue...tq ea...>_<

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails