SILA KLIK

Hazirah & Khalis

Daisypath Anniversary tickers

KAMU-KAMU YG KUHARGAI

Wednesday, November 30, 2011

habis November 2011





hari ni hari akhir di bulan November 2011. 30 November 2011.





esok dah masuk bulan terakhir dalam tahun 2011 ni. bulan ke 12. 1 disember 2011.






bila habis hari ni nanti, mulai esok hanya tinggal 11 hari sahaja lagi menuju majlis disember cik zira tu.






alahai, makin dupdapdupdap lah! 





takut!!






bertenang wahai cik zira. buat macam takde apa jek. tak payah fikir pun. baru akan rasa macam takde apa-apa. 






eleh, yelah sangat tak rasa apa. tipu jek tu,,, ^__*







~sekian~






k,adios!!!,,, by : ierarahman rabu 30 november 2011 8.08 a.m.

2 comments:

GadiS said...

tinggal minggu depan jek..




ayok.. =)

hazirah abdul rahman said...

itulah pasalnya.



eh, jemput datang tau. jeri ada jemput tak ea?


sms alamat, kt bagi kad,, =)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails