SILA KLIK

Hazirah & Khalis

Daisypath Anniversary tickers

KAMU-KAMU YG KUHARGAI

Thursday, November 17, 2011

Selamat Hari Lahir Buah Hatiku





hari ni hari khamis, 17 November 2011






hari ini hari lahir buah hati cik zira ke 25. kesian cik zira dapat buah hati yang muda 8 bulan dari cik zira. takpe, bukan orang tahu pun kan kalau cik zira tak bagi tahu.






jadi, nak ucap SELAMAT HARI LAHIR ye buah hati. tahun depan sambut sesama ea. hadiah nanti ye, postpone dulu. gaji lum masuk,, ngee






Mac lepas cik zira dapat hadiah penimbang berat jenama tanita buah hati hadiahkan masa hari lahir ke 25 cik zira. itu pun bagi awal. tak dapat sambut sesama jugak. maklumlah hubungan jarak jauh, adatlah tarikh penting berjauhan. 







Buah hatiku,
semoga panjang umur, murah rezekimu dan semoga menjadi yang terbaik, selalu untuk diriku. Amin.







~sekian~






k,adios!!!,,, by : ierarahman rabu 16 november 2011 8.50 p.m.

2 comments:

~azillakhalison~ said...

kurusnyeee.jeles tau hehe...

selamat hari lahir utk buah hati awak yer.

hazirah abdul rahman said...

kurus ea, tu pun dah naik tu sebab makan tak berhenti.



terima kasih zila.




bagi alamat ea zila, nak jemput neyh,, =)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails