SILA KLIK

Hazirah & Khalis

Daisypath Anniversary tickers

KAMU-KAMU YG KUHARGAI

Thursday, December 1, 2011

dah penuh tu!





aiysh,,,






dah tak muat dah tu. dah penuh!



antara koleksi tudung yang ada





ini belum lagi yang dalam laci, dalam almari. rasanya koleksi tudung dengan baju dah sama banyak dah. sampaikan macam biasalah perempuan ni, selalu rasa takde tudung ngan baju nak pakai,, hehe






penggantung tu memang dah tak muat tu, men sumbat jek. nanti ada 10 helai lagi ngah tunggu nak sampai






aduhai cik zira.






~sekian~



 k,adios!!!,,, by : ierarahman khamis 1 disember 2011 7.56 a.m.

2 comments:

cik chinta said...

myb kn wat jualan second hand..ihihihi...zira bse beli tudung borong kat mana murah d jb ni?

hazirah abdul rahman said...

kat jb jarang beli tudung lah dEar, selalu memang amek stok dari KL jek, cantik-cantik,, =)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails