SILA KLIK

Hazirah & Khalis

Daisypath Anniversary tickers

KAMU-KAMU YG KUHARGAI

Saturday, December 3, 2011

sedang bersibuk





dari hari jumaat cik zira sibuk dengan majlis perkahwinan sepupu cik zira belah mak, Qila. sampai ke hari ni. semalam lagilah, dari tengah hari sampai ke lewat malam baru sampai rumah.






esok boleh berehat dan mulai isnin dah kena fokus kembali persiapan sendiri.






Insya Allah, cik zira akan berkongsi cerita tentang majlis sepupu cik zira ni nanti k.






nak update betul-betul pun tak sempat. maklumlah kalau dah sedara terdekat kahwin, mestilah kena tolong menolong kan.


cik zira : 02.12.2011




okey semua, cik zira pun tahu korang pun banyak jemputan kahwin sana sini kan. jangan lupa datang cik zira punya majlis minggu depan tau. ^___^







~sekian~






k,adios!!!,,,  by : ierarahman sabtu 3 disember 2011 9.39 a.m.

2 comments:

FIFIEY LYCHEE MARATION said...

hikss, bestlah dpt banyak jemputan!:) ok, tahniah untuk minggu depan:) wish awal.

hazirah abdul rahman said...

sepupu sendiri yang kahwin 2 minggu berderet. tinggal seminggu je kt plak.



hehe, terima kasih ye,, =)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails