SILA KLIK

Hazirah & Khalis

Daisypath Anniversary tickers

KAMU-KAMU YG KUHARGAI

Friday, January 20, 2012

bendahari?






hasil mesyuarat PENDITA pada hari rabu yang lepas, cik zira telah dilantik dengan sahnya menjadi bendahari Kelab Guru atau nama lainnya PENDITA. tahun lepas cik zira jadi AJK biasa je. tahun ni dilantik jadi bendahari. bukan senang tau kerja ni. selain kena pegang duit banyak, nak kena jumpa cari kejar cikgu-cikgu untuk bayar yuran PENDITA. doa sangat semua cikgu bagi kerjasama dan dapat bayar dengan senangnya.






terima kasih sebab memberi kepercayaan kepada cik zira ye rakan guru SKTC. akan cik zira berusaha menjalankan tugas dengan sebaiknya dan cik zira akan belajar dengan mantan bendahari, kak rin untuk memberikan tunjuk ajar kepada cik zira.






Tahniah juga kepada semua AJK Tertinggi PENDITA 2012. sama-sama kita menjalankan amanah diberi dengan baik dan menjadikan tahun 2012 ni baik seperti tahun sudah juga.






lepas ni kena fikir pasal duit jek. bukan duit sendiri. duit amanah orang. doa semoga semuanya dipermudahkan oleh Allah. Amin.





terima kasih juga kepada hairol, mantan pengerusi dan kak rin, mantan bendahari yang banyak bertungkus lumus mentadbir PENDITA 2011 dan banyak kejayaan dikecapi bersama. kepada semua AJK PENDITA 2012 termasuk cik zira, kami mohon maaf kepada rakan guru jika ada silap salah. sama-samalah berikan kerjasama kepada PENDITA 2012 supaya dapat menjalankan semua aktiviti dengan baik.






~sekian~






k,adios!!!,,, by : ierarahman rabu 18 januari 2012 9.38 p.m.

3 comments:

Afasz said...

boleh la belanja sy makan...hehehe :p

HAZIRAH ABDUL RAHMAN said...

Cik FaRiZaM :



alahai, duit oranglahm kalau duit kt dah memang belanja makan dah,, =)

HAZIRAH ABDUL RAHMAN said...

issnita :



ada, dah cerita dah entry sebelum ni,, terlepas pandang kot nie,, ;)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails