SILA KLIK

Hazirah & Khalis

Daisypath Anniversary tickers

KAMU-KAMU YG KUHARGAI

Friday, January 6, 2012

semalam : khamis, 05012012





hari kedua mula sekolah tahun 2012 pun masih sibuk. pendek kata lah kan, 2 bulan pertama buka sekolah ni sibuknya akan lain macam. bukan bermakna bulan-bulan lain tak sibuk, sibuk jugak, cuma tak sesibuk awal-awal tahun.







dari rumah, sampai ke sekolah duk buat kerja je. sampai sekolah pun sambung buat kerja lagi. semalam ada 3 kelas. semuanya kelas bahasa inggeris. hari ni petang kang baru kelas muzik yang tak tahu macam mana gayanya mengajar muzik ni,, huhu






hari pertama mengajar 2H ok je. tapi, hari semalam hari kedua dah mula naik angin. macam-macam perangai. jenuh nak layan. lepas ni cuba nak bersabar banyak-banyak,,, =)






dapat makan bekal pukul 3 lebih. semalam bawa nasi + ikan masak lemak cili api + sayur kangkung bebola daging + ayam goreng rempah. macam biasa, makan sampai licin.






perjalanan pulang semalam tidak selancar hari rabu. sampai rumah pun dah azan maghrib pun. tapi takpelah, asalkan selamat sampai. dah makin boleh bersabar bila berdepan dengan jam. alhamdulillah.






hari ni sekolah. esok pun sekolah. kalau takde keja apa, nak kemas bilik SAC pelan-pelan.







oh lupa, chenta hati 1 balik sekejap uruskan hal IKM dia. kang pukul 10 naik bas balik shah alam. pukul 9 lebih hantar dia pergi larkin. jadilah dapat jumpa kejap pun. last jumpa masa dekat majlis penang 2 minggu lepas. 






okeh semua. kerja sekolah harus dibereskan. cikgu lah katakan,,, ;)








~sekian~



 k,adios!!!,,, by : ierarahman khamis 5 januari 2012 9.42 p.m.

4 comments:

Azlina said...

Waaaaa.....cik zira tayang tudung ni lagi....nak cari kat mana tudung mcm ni ;(

~azillakhalison~ said...

cantik tudung..beli kat mane

hazirah abdul rahman said...

Azlina :



kita beli kat shawls@ayucinta. kan da sms azlina kan. cuba tengok blog kak ayu tu. tapi takut dah takde stok,,

hazirah abdul rahman said...

~azillakhalison~ :



beli online zila,, tapi dia tudung syria biasa je, tampal plastik bulat-bulat tu je kat tepi-tepi. boleh buat sendiri je sebenarnya kalau rajin, hehe

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails