SILA KLIK

Hazirah & Khalis

Daisypath Anniversary tickers

KAMU-KAMU YG KUHARGAI

Thursday, January 12, 2012

semalam : rabu, 11012012





Assalamualaikum pembuka bicara,






cik zira ke sekolah semalam berMERAHan. bila pakai MERAH je terus semangatnya lain macam. dipadankan dengan tudung syria ungu, masuk aje MERAH dengan warna apa pun. cantik je,,, ^___*


11012012




mesyuarat semalam sangat mendukacitakan. indah khabar dari rupa. katanya taklimat protokol. tapi, entah apalah yang protokol. tidak sistematik. patutnya orang berkenaan, yang bertanggungjawab bersedia sejak isnin lagi untuk membentangkan bidang tugas berprotokolnya. sungguh kecewa! mesyuarat yang sangat lama tapi hasil yang memberangsangkannya tiada,,, huhu






tak apalah, orang tak buat kerja, jangan dilayan cik zira. kamu buat kerja kamu sendiri bagi cantik, bagi siap, dan jalankan tugas kamu yang terbaik mengacarakan kedua majlis ye. Insya Allah.






1 kelas dengan dua masa, 3D tak sempat masuk dek kerana mesyuarat yang berpanjangan. masuk 2 kelas je semalam, 2H dan 2A dan mengajar seperti yang dirancang. sangat sibuk semalam dan dapat makan pukul 5 lebih. kesian kan. dah sibuk sangat, beginilah gayanya.






bekal semalam : nasi + ikan masak sambal + sayur kangkung + bebola telur. makan laju-laju sebab banyak lagi kerja kena siapkan. tak berehat sangatlah semalam.






balik perjalanan alhamdulillah. lancarlah jugak. malamnya siapkan teks pengacara majlis untuk majlis makan malam pada hari sabtu nanti. esok kena datang pagi untuk majlis persaraan GB di sekolah. dua-dua majlis pun cik zira kena buat dengan baik. Amin.






p/s menghitung hari bila nak balik penang jumpa suamiku,,, =)







~sekian~






k,adios!!!,,, by : ierarahman rabu 11 januari 2012 8.32 p.m.

4 comments:

Nem0 o0h Nem0 said...

bestnyaa dapat makan nasi kan?ehmm

ratna said...

Rajin betul zira bwk bekal...tp it's ok...jimat duit..

hazirah abdul rahman said...

Nem0 o0h Nem0 :


eh, awak tak makan nasi ke yang??

hazirah abdul rahman said...

ratna :


makcik tersayang dah masakkan, mestilah nak bawa,, =)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails