SILA KLIK

Hazirah & Khalis

Daisypath Anniversary tickers

KAMU-KAMU YG KUHARGAI

Wednesday, March 21, 2012

6 hari lagi cabaran Diet Tekad dan Nekad.




sebulan cik zira berikan dan cabar diri untuk turunkan berat badan ke 52 KG. tapi, sayang betul. hari tu sebelum cuti dah dapat turunkan 53.5 KG dah. bila cuti seminggu balik Penang jumpa suamiku, makan sedap-sedap selama 7 hari, lepas tu terus naik berat balik ke angka 55KG lebih. aduhai-aduhai.






hari terakhir cabaran birthday cik zira 27 Mac ni. tapi, rasanya macam tak tercapai je target 52 KG tu. sekarang tetap 54.5 - 55 KG macam tu.






macam mana ni? kenapalah dah tak tekad ni macam diet selama setahun dulu-dulu sampai dapat turun berbelas KG? nape dah tak boleh jadi macam tu sekarang hazirah? ramai dah tegur badan dah naik tau. perut pun dah tak cantik macam sebelum kahwin, aduhai.






6 hari lagi. kalau dapat turunkan berat, macam satu keajaiban lah. namun, apa pun, berserah je hazirah ye. kamu tu yang degil tak nak jauhkan diri dari makanan. terima jelah padahnya, badan lemak sana sini,,, =(






p/s ini cerita betul tau. tak tipu.






~sekian~






k,adios!!!,,, by : ierarahman selasa 20 mac 2012 9.34 p.m.

5 comments:

anita said...
This comment has been removed by a blog administrator.
cik CT said...

akak..diet tekad and nekad ni mcm mane?akak share ngan saye bleh...heheh

cik chinta said...

trun kemain susah kn? naik seng2 je. stress

hazirah abdul rahman said...

cik CT :

dah cerita sebelum ni dEar. sebab berat dah naik sangat hari tu dah boleh turun tapi dugaan makan tak boleh lah nak teruskan diet ni, sedih,, =(

hazirah abdul rahman said...

cik chinta :


em, betul. stress sangat.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails