SILA KLIK

Hazirah & Khalis

Daisypath Anniversary tickers

KAMU-KAMU YG KUHARGAI

Saturday, March 17, 2012

Malam ni bas pulang ke JB.





sudah pun seminggu. kalau minggu lepas, sabtu malam cik zira naik bas nak balik Penang berjumpa suami, tapi, malam ni balik JB pulak untuk meneruskan hidup seperti biasa. bekerja dan berjauhan dari suamiku.






cukuplah rasanya seminggu bersama suamiku. cukuplah rasanya makan sedap-sedap selama 7 hari di Penang ni. siap dah beli jeruk untuk orang kirim tapi tak banyak sebab balik sorang naik bas kan.






Insya Allah suamiku, nanti jumpa lagi. Jangan lupa balik JB pulak,,, ^____*






p/s Ya Allah, semoga perjalananku malam ini selamat dan selamat juga sampai di JB nanti. Amin.







~sekian~








k,adios!!!,,, by : ierarahman jumaat 16 mac 2012 5.38 p.m.

4 comments:

wawa zakaria said...

Mcm berat hati je kite tgk kak zira ni.. hehehe

cik chinta said...

senyum lebar cik zira. dalm hati sape yg tahu. sedihnya

hazirah abdul rahman said...

wawa zakaria :


em, berat tapi terpaksa lah wawa,, =(

hazirah abdul rahman said...

cik chinta :


nasib baik cik chinta faham,, huhu

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails