SILA KLIK

Hazirah & Khalis

Daisypath Anniversary tickers

KAMU-KAMU YG KUHARGAI

Wednesday, March 28, 2012

sebulan.. Diet Tekad dan Nekad.





target cik zira selama sebulan nak turunkan berat badan dari 55.6 KG ke 52 KG tidak kesampaian. yelah, salah sendiri jugak. susah sangat nak halang diri ni daripada makan makanan sedap-sedap. payah sangat nak elakkan diri dari tengok makanan sedap. HASILnya, tidak mencapailah target 52 KG tu. lagipun sebelum ni pun susah memang nak capai 52 KG tu.






masa seminggu berada di Penang, makan best-best tak ingat apa, dari 53 KG lebih naik ke 55 KG balik. tapi, alhamdulillah, di hari terakhir cabaran Diet Tekad dan Nekad semalam, 27 Mac, cik zira mendapat berat 53.5 KG. kira dalam sebulan yang takdelah berdiet mana sebab seminggu tak diet walaupun nama cabaran diet nya macam wow je kan, cik zira dapatlah turunkan berat 2.1 KG.






takpe, walaupun cabaran GAGAL, namun cik zira masih dalam usaha juga untuk mendapatkan 52 KG tu. masih menjaga makan tapi takdelah extreme sangat. Insya Allah, mana tahu satu hari tercapai impian nak dapatkan berat idaman 52 KG tu kan. Amin.










~sekian~






k,adios!!!,,, by : ierarahman selasa 27 Mac 2012 9.28 p.m.

4 comments:

Qaseh Suhaida said...

go go go...chayok
Zira Boleh

hazirah abdul rahman said...

terima kasih kerana menyokong,, =)

Aiza Haris said...

waaaaaa ringannnn dh tuuuu hehehe gud luck k

hazirah abdul rahman said...

terima kasih kak. nak cuba bagi ringan lagi neyh,, ;)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails