SILA KLIK

Hazirah & Khalis

Daisypath Anniversary tickers

KAMU-KAMU YG KUHARGAI

Sunday, April 8, 2012

triple chicken sensation pizza.





Assalamualaikum dan salam pagi ahad buat semuanya






pagi-pagi ahad ni apa kata kita bercerita pasal makanan. siapa lah yang tak suka makan bukan?






malam semalam, cik zira dan suamiku yang berada di JB bercuti berjumpa dengan isterinya ni pergi makan malam di pizza hut. maka, kitorang pun mencuba pizza hut yang baru tu. triple chicken sensation pizza. amek set sensation 1 untuk makan 2 orang.






ada sup, breadstix, minuman mountain dew dan pizza baru tu. saja nak rasa sedap ke tidak. lepas tu suamiku tambah meatball masala kesukaan dia. makanlah kitorang ni sebab lapar. makan dekat pizza hut larkin je sebab dah pergi jusco tebrau tapi punyalah ramai orang. akhirnya ke larkin sahaja. tenang takde orang sangat. tapi, pizza dengan meatball sampai lambat.






makan tak habis. perut dua-dua dah kenyang. akhirnya pizza berbaki 2 potong dan bebola daging berbaki 5 biji ditapau balik. malam-malam lapar makan habiskan.






malam ni malam akhir dengan suamiku. esok pagi suamiku dah nak kena balik Penang. sedih,,, =(






~sekian~




k,adios!!!,,, by : ierarahman sabtu 7 april 2012 10.52 p.m.

2 comments:

cik CT said...

adoiiii..teringin plak nk mkn pizza...tapi skang tgh diet..heheh

hazirah abdul rahman said...

oloh, siannya, makan jelah sikit nak lepaskan kempunan,, hehe

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails