SILA KLIK

Hazirah & Khalis

Daisypath Anniversary tickers

KAMU-KAMU YG KUHARGAI

Monday, August 27, 2012

raya pertama 2012 : gambar wajib setiap raya




kalau suami isteri lain, kali pertama sambut syawal lah nak beraya bersama kan? tapi tidak bagi cik zira dan suamiku. kitorang tak kisah pun beraya asing-asing. cik zira di JB, suamiku nun di penang sana. disebabkan kerjaya suamiku, maka terpaksa akur dan tak rasa apa pun walaupun tak dapat beraya bersama. bagus betul kan. mungkin disebabkan dah biasa berjauhan. jadi, bila syawal je, tak sibuk nak gaduh-gaduh raya kat mana, sebab masing-masing beraya dengan keluarga sendiri. eh, tak gaduh tau, malam raya kol sekejap ucap selamat hari raya dekat suamiku tu. siap gelak-gelak, takde sedih pun.



jadi, takdelah gamba raya cik zira dan suamiku untuk kali pertama bergelar suami dan isteri ni. yang ada, gamba wajib cik zira dan chenta-chenta hati di raya pertama. wajib ada gambar dengan hero-hero cik zira ni. gambar dengan abah, mama dan ina je takde sebab abah sampai rumah atok petang raya.



jadi, inilah gambar cik zira dan chenta-chenta hati.








ha, baju melayu chenta-chenta hati tu beli last minute tau. macam biasa lah, memang sejak dulu kakak MERAH dorang ni yang belikan baju melayu raya untuk dorang. kalau suruh beli sendiri, memang tak akan lah jawabnya. takpelah, memang tahun ni niat belikan semua orang hadiah raya. chenta hati 1 pakai warna hitam dan chenta hati 2 pakai warna maroon. saje beli tak sama sebab baju raya cik zira warna maroon dan hitam. match lah jugak kan.



Insya Allah, kalau tahun depan masih ada, wajib juga bergambar dengan chenta-chenta hati. kalau dapat beraya dengan suamiku, barulah ada gambar. hehe




p/s hari ni dah mula kerja dah. malas betul rasa. huhu





~sekian~



k,adios!!!,,, by : ierarahman sabtu 25 ogos 2012 12.00 p.m.




2 comments:

juliet. said...

Wahhh..less is more..akak still look great!! :)

HAZIRAH ABDUL RAHMAN said...


hehe, simple je raya tahun ni. thanx dEar!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails