SILA KLIK

Hazirah & Khalis

Daisypath Anniversary tickers

KAMU-KAMU YG KUHARGAI

Saturday, February 23, 2013

babah dodoikan khalisah



ini masa suamiku balik untuk majlis aqiqah dan cukur jambul hari tu. sampai khamis malam terus tengok anak dara tengah tido. rindulah anaklah tu!


tapi, betul lah kan kalau siapa yang pernah merasai. susah sangat nak dapat suami yang sama-sama jaga anak dan berjaga malam jaga anak. memang ada suami yang jaga anak. malah ada isteri yang siap tak bangun malam pun sebab suami yang berjaga malam jagakan baby. tapi sikit sangat isteri yang bertuah dapat suami macam tu.


macam mana pun, si ibu jugaklah yang bersabar setiap malam melayan kerenah si baby. si ayah-ayah ni mesti dah tido mati. anak nangis pun tak sedar. biasalah.


khalisah di pangkuan babahnya



jadi, kengkonon lah, suamiku balik nak jaga khalisah malam-malam. em, jaga kejap jelah. penyudahnya ibu jugak yang dodoikan khalisah macam biasa. babah dah ketiduran tak sedar apa. biasalah tu.


jadi, kepada isteri-isteri yang dapat suami tolong sama berjaga malam jaga baby, korang sangat-sangat beruntung. macam cik zira ni, dalam pantang, dahlah suami jauh di penang, nasib baik ada tok bik ngan buyut khalisah yang banyak tolong. tok bik lah kekadang amek khalisah dodoikan dan khalisah pun kekadang tido ngan tok bik dia.


terima kasih atok ngan bik ani! hanya Allah yang dapat membalas jasa baik kalian pada cik zira. 





~sekian~



k,adios!!!,,, by : ierarahman ahad 17 februari 2013 2.50 p.m.

2 comments:

cik chinta said...

mntau rezki baby. kot dpt pindah nt. zira mohon pindah x bulan 4 ni?

HAZIRAH ABDUL RAHMAN said...

Insya Allah.nak kena mohonlah.kang kata isteri derhaka plak tak nak duduk dengan suami.huhu

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails