SILA KLIK

Hazirah & Khalis

Daisypath Anniversary tickers

KAMU-KAMU YG KUHARGAI

Friday, March 15, 2013

baju yang buat khalisah sejuk. bukan baju sejuk.



ibu kita baru sekali pakaikan kita baju ni. rompers yang nampakkan kegadisan kita sebagai seorang bayi perempuan yang botak macam muka boboy je. ibu kita pakaikan kita baju tu dengan harapan bila pakai nampaklah kita ni perempuan. hehe





tapi, kita ni kan tak boleh sejuk sangat. kita cuba jugak bertahan bila ibu kita dah pakaikan baju tu. nak amek hati ibu plus nak ajar diri kita cuba tahan sejuk tak payah pakai baju sejuk pun.


kita rasa kita berjaya bertahan dan dapat tido lena macam biasa. cuma bawah je tetap kena pakai kain batik jadikan selimut. tengok kita tido lena macam mana. jom!


kita rasa kita comel je tido macam ni. ( mesti ibu marah kita puji diri sendiri )
barut kita pun dah jadi baju dalam dah. hehe




bila agaknya ibu kita nak pakaikan baju tu lagi ye?





~sekian~



k,adios!!!,,, by : ierarahman khamis 7 mac 2013 12.05 p.m.

4 comments:

GadiS said...

alolor comelnya anak ibu..nanti dah besar kene cantik macam ibu k khalisah..

nora fida said...

muka mcm nk mtk kene ciumm jek..geramnyeww...heheh...

HAZIRAH ABDUL RAHMAN said...

Gadis

Alahai aunty huda.ibu khalisah cntk ke? Hehe
Itula, khalisah ni besar mcm manalah rupa dia agaknya.x sbr nk tgk khalisah besar

HAZIRAH ABDUL RAHMAN said...

Kak nora

Itula pasal.blh plak khalisah buat muka nk mintak cium mcm tu.ibu dia pun gewam sgt

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails