SILA KLIK

Hazirah & Khalis

Daisypath Anniversary tickers

KAMU-KAMU YG KUHARGAI

Tuesday, March 12, 2013

khalisah tunggu babah



khalisah tunggu babah
malam nanti babah sampai naik flight
ini kali ketiga khalisah jumpa babah sejak khalisah lahir.


ibu kata kalau takde pape, malam nanti nak bawa khalisah pergi airport senai jemput babah kat sana. ibu tu dahlah tak tahu jalan. mesti dia redah je. selama ni babah naik teksi je dari airport balik rumah buyut.


khalisah tak sabar nak jumpa babah. ibu pun sama,,, ;)



harap-harap dapatlah ikut ibu amek babah dan harap jugak ibu tak sesat. babah sampai dalam pukul 8 lebih. untung-untung dapat berjalan plak sebelum balik rumah buyut. hehe


khalisah dan ibu doakan semoga babah selamat sampai. Amin




~sekian~



k,adios!!!,,, by : ierarahman selasa 5 mac 2013 9.05 p.m.

2 comments:

nora fida said...

smoga sume brjln lancar ye...heheh..Amin..

HAZIRAH ABDUL RAHMAN said...

Amin

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails