SILA KLIK

Hazirah & Khalis

Daisypath Anniversary tickers

KAMU-KAMU YG KUHARGAI

Wednesday, March 20, 2013

Tudung CT Manik yang menawan kalbu!



dekat REDshop cik zira, ada jual macam-macam. selain buat perkhidmatan sewakan baju dan aksesori arab, cik zira ada jual tudung syria dan juga long cardi.


dan ada juga Tudung CT Manik yang masih tinggal beberapa warna sahaja lagi. Tudung CT Manik ni memang cantik dan harga pun murah je dengan tudung cantik macam tu.


ni cik zira pakai Tudung CT Manik koleksi cik zira sendiri.





kalau berminat, KLIK SINI untuk tengok koleksi Tudung CT Manik. sms cik zira untuk membeli ye. tinggal sikit je warna yang ada. tudung ni limited dan susah nak dapat stok. jadi, kalau korang ada susah nak nampak orang lain pakai. betul tau.


banyak lagi boleh dicuci mata di REDshop cik zira. silalah ke sana ye!





~sekian~




k,adios!!!,,, by : ierarahman jumaat 8 mac 2013 4.25 p.m.

2 comments:

Peri PiA said...

nmpk lagi cantik pakai loose2 ;)

HAZIRAH ABDUL RAHMAN said...

Tdg ct mmg kna pkai loose.tp nk pelbagaikan.xla nmpk sama je kan

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails