SILA KLIK

Hazirah & Khalis

Daisypath Anniversary tickers

KAMU-KAMU YG KUHARGAI

Thursday, September 19, 2013

amboi kaki tu!


Khalisah ni kecik je orangnya. Tak macam umo 8 bulan pun. Kurus slim je. Tapi tinggi. Nak dekat 70cm da. Hehe


Mungkin sebab dia tahu yang jaga dia sume x kuat mana kalau badan dia bam bam. Nanti buyut tokbik tokmak x larat nak dukung kalau bam bam


Xpela anak. Asal awak aktif lincah sihat. Itu sudah cukup. Ibu doakan awak sihat selalu ye khalisah


Dan untuk yang rindu gamba khalisah macam ibu khalisah sendiri, nah tengok gamba khalisah nak makan macam bos kaki nek atas. Amboi!




Duk dalam walker pun kaki boleh nek atas. Tu istimewa baby ni kan. Ahli gimnastik paling hebat!



2 comments:

suezen said...

mata dia..mcm anak mami:)

Amanda Suria said...

ye betul..sebab diorang lembut lagi kan..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails