SILA KLIK

Hazirah & Khalis

Daisypath Anniversary tickers

KAMU-KAMU YG KUHARGAI

Sunday, January 4, 2015

rumah comel


rumah comel kami. flat dua bilik sahaja. dekat dengan rumah mertua cik zira. khalisah da hafal dah tingkat berapa. rumah mana satu.

masuk je rumah ada ruang luas sket. cik zira letak meja makan dengan sofa untuk tengok tv dah berehat. tapi tv belum ada lagi. tengok dinding je dulu.

lepas tu ruang sebelah adalah ruang kegemaran cik zira, iaitu dapur sebab cik zira suka masak sebab asyik nak makan je. sebelah dapo je ialah bilik mandi dan tandas. kat situ jugak ada mesin basuh untuk cik zira membasuh.



bilik ada dua. satu letak sume barang sumbat bagi muat. tapi masih ada ruang untuk keluar masuk. dan satu lagi bilik untuk tido dan solat. ada satu katil queen dan di hujung katil ada tilam single untuk khalisah. letak iron board sekali untuk iron baju. pastu ada meja solek dengan cermin. gantung tuala pun kena beli penggantung sebab tuan rumah tak kasi tebuk tebuk dinding.

kecik je kan. tapi comel. hehe. senang nak mengemas. cuma khalisah jelah tak puas sebab sebelum ni lama dia duduk rumah buyut dari kecik umah besar luas. umah dima khalisah kat penang ni pun besar. senang khalisah nak buat projek itu ini. bila rumah kecik projek khalisah pun terbatas. hehe

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails