SILA KLIK

Hazirah & Khalis

Daisypath Anniversary tickers

KAMU-KAMU YG KUHARGAI

Thursday, March 19, 2015

anak tarzan ibu


ibu belikan khalisah baju tido rimau tu dekat pasar kemboja parit buntar. tengok comel sangat. rm10 je. teruslah belikan.



masa awal khalisah pakai dia tanya seluar mana. sebab baju tido ni kan takde seluar pakai tu je. tapi banyak kali pakai dia dah biasa.

haritu bangun tido, tengok tv siap tangan ke belakang. macam makcik makcik sangat kan.



bila pakai baju ni je nanti ibu panggil khalisah anak tarzan. yelah. pakai baju corak rimau. lepas tu rambut keteng macam tu. dah serupa anak tarzan betul.



anak tarzan ibu =)

3 comments:

suezen said...

comellllllll!!!!

ArY+ShA=AmZaRFaYyAdH said...

Assalam zira,
aloooooooooo
nomei tarzan gegirl ni he3

A.I said...

cantek comel mcm anak org arab... ^_^

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails