SILA KLIK

Hazirah & Khalis

Daisypath Anniversary tickers

KAMU-KAMU YG KUHARGAI

Tuesday, March 10, 2015

kali ketiga khalisah masuk wad


harini cik zira masih mc. doktor suruh rehat lagi. alhamdulillah demam dah xde. cuma kepala masih rasa berat. tekak plak sakit batuk batuk. In Sha Allah esok nak keje balik kesian anak anak kat sekolah. khalisah kena tinggal esok.

kalau nak tahu, khalisah yang sakit dulu. demam panas sangat. 40.6 terus kena masuk wad cek darah. virus infection. masuk tengah hari sabtu. keluar selasa tengah hari. ibu amek crk hari isnin jaga khalisah.

demamnya on off. khalisah payah sangat makan ubat. kena paksa. nurse yang bagi makan. kalau tengah tido pun sebut ubat terus tutup mulut dengan tangan. keraskan satu badan.



tapi nasib baik demam sakit pun masih selera nak makan. dengan ibu ibu sekali makan banyak duk hospital. makanan hospital ibu habiskan. makanan babah bawakan pun ibu habiskan.





malam tadi khalisah macam nak demam. suka ibu dia nak makan ubat. ni pagi ni badan dedo. batuk selsema. harap tak terukla. cakap ngan khalisah kalau sakit nanti takleh naik kapatebang balik umah buyut.

harap harap ibu ngan khalisah sihat kuat balik. tak best sakit ni.

tahun lepas dua kali khalisah masuk spital. tahun ni, pembuka tirai khalisah dah masuk. harap harap sihat jelah lepas ni. nasib baik ada insuran. anak anak zaman sekarang kan, insuran tu dah wajib.

sekarang panas sangatlah. cik zira nak keluar pun tak larat. rasa nak duduk rumah je. dahlah susah sangat nak minum air masak cik zira ngan khalisah ni. buat semua, cik zira doakan semua sihat sihat ye. jangan main panas tau

2 comments:

cik chinta said...

comelnye, dok spital pon senyum2 n makan. huhuh...

ArY+ShA=AmZaRFaYyAdH said...

Assalam zira,
samalaaaaa
mu boboy pun check in sepital sabtu
check out selasa he3

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails