SILA KLIK

Hazirah & Khalis

Daisypath Anniversary tickers

KAMU-KAMU YG KUHARGAI

Thursday, May 27, 2010

inikah namanya perempuan melayu terakhir?




mari kawan-kawan, kita sama-sama tengok, macam inikah namanya perempuan melayu terakhir?








ececeh
kengkonon bersimpuh macam ni terasa diri macam perempuan melayu terakhir jew




dan terasa dan sedar diri jugak yang peha adalah besar ye kawan-kawan semua



tapi, ada bonus di situ sebab pakai kain batik
lagilah bertambah lagi macam perempuan melayu terakhir,,
kan kan?
(angguk kepala sendiri,,hee)




masa ni intan bertunang
tumpang bergambar dekat pelamin comel dia tuh memandangkan cik zira berkebaya biru sedondon dengan pelamin




feeling perempuan melayu terakhir lah ni,,=)





dan ini dia gamba muka si merah yang perasan feeling cenggitu,,
lihatlah dunia,,,





sudah sudah hazirah
cukup-cukuplah perasan jadi perempuan melayu terakhir ni,,




okeh
tanak perasan dah
cukup!





~sekian~



k,adios!!!,,, by : ierarahman rabu 26 mei 2010 11.50 p.m.

2 comments:

noor afzan said...

macam kena je pelamin ngan baju awak zira.
mmg PMT pun..

hazirah abdul rahman said...

haah,sedondon biru cair,,


eh, ye ke?
PMT ke?
wah, bangganya afzan kata kt PMT
yay!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails