SILA KLIK

Hazirah & Khalis

Daisypath Anniversary tickers

KAMU-KAMU YG KUHARGAI

Friday, May 21, 2010

pakai baju ape ea?




mayam dah sampai
sangat suka sebab dapat jumpa dia
mak bertemu anak lah katakan
sape yang tak suka


main ngan dia puas-puas
dah tidokan dia pon
malam ni dia tido dengan kak jira dia ni,,


esok akan ke singapore
kenduri kawen sama nak anta kad jemputan
tak tahu lagi sape yang ikut
ingat nak ajak bik sah sekali, biar ramai selamat sket
yela, cik zira tak pernah hayat masuk spore masa dah besar ni, bawa keta plak tuh
dahlah sume pompuan, teragak-agak jugaklah, negara orang kan, mana leh wat macam negara sendiri, salah sket kang, mahunya kena saman plak,,huhu



ni duk terpk esok nak pakai baju ape
ada terfikir di benak nak pakai baju kebaya pastu sarung jeans jek
senang nak bergerak
pastu dengan tudung syria
lagipon kejap jek, pergi kenduri, gi rumah sedara anta kad lepas tuh baliklah



alahai, bukan jauh no spore dengan jb ni, bak kata orang, sekangkang kera je ha
balik hari jela,,hee


tp kan
nak pakai kebaya yang mana 1 ea dengan jeans


cuba korang tgk sket koleksi kebaya cik zira ea:

kebaya arwah mak

kebaya biru mami hadiahkan, suka jugak pakai kebaya ni

kebaya indonesia beli sendiri, baru 2x pakai,,

kebaya arwah mak, time ni gumuk kan?hee,,

kebaya hitam beli sendiri, takleh pakai dah,
nampak besar nanti bila pakai,,hee





letak 5 jela, malas nak nak cari gamba dalam album yang berlambak tuh
tak tahulah nak pakai mana 1 lagi
tgklah esok macam mana



harap sangat segalanya berjalan dengan lancar besok
dan dapat pengalaman baru di tempat orang,,hee



balik dari spore, cik zira update blog macam biasa ye,,=)




~sekian~



k,adios!!!,,, by : ierarahman jumaat 21 mei 2010 11.21 p.m.

2 comments:

intanurulfateha (◡‿◡✿) said...

.suka gk zira pkai kebaya kunin n merah
.cntik!

hazirah abdul rahman said...

time kasih intan,,
kt pon suka jugak,,
merah tuh kebaya nombor 1 ialah merah,,hee,,=)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails